Saturday, 4 December 2010

Mascara or foundation?


Hi guys.

I'm going to a christmas party with my boyfriend tonight, but until then I'm just gonna wear comfy clothes and snuggle up with a cup of tea doing trying to work with my studies :) 

Most of the girls I know always just puts on some mascara on a lacy day. 
I on the other hand apply foundation, concealer and a little bit of blush in stead. The first step for me to feel fresh is my skin! 



Are you a mascara girl or a foundation girl? :)

M  

7 comments:

  1. Jeg er også en foundation jente! ( særlig om vinteren :P) er så betatt av håret ditt assa.
    klem charlotte m

    ReplyDelete
  2. Tusen takk søtnos! :)
    Ja det blir mere på vinteren for min del også :)

    Klem tilbake!

    ReplyDelete
  3. mascarajente i utgangspunkte æ, men helle mer å mer over t foundation gitt ;)

    ReplyDelete
  4. Fin du er ;) med mascara og uten foundation, eller omvendt =)

    Skal bli flinkere til å bruke foundation jeg også. Går jo bare med ID pudder/pulver.. Får skjerpe meg altså ;)

    Kommer sterkt tilbake etter jul =)

    Looooove Madde <3

    ReplyDelete
  5. Hihi, du er så søt så! <3
    ID er jo også foundation da, bare i pulverform! ;) Helt klart et veldig godt alternativ!

    LOve M

    ReplyDelete
  6. E jo absolutt en foundationjente! Men hvis æ nu først bynne med sminken, så kommer heile pakka på :)

    ReplyDelete
  7. Jeg er en rouge jente jeg :) men har blitt ganske så avhengig av consileren min. Ikke gøy med mårratryne hver dag hehe. Ogogogog glemte nesten ansiktskrem. Det er et must.

    Kos og Klem Ine <3

    ReplyDelete