Monday, 31 May 2010

SERIOUSLY, I HAVE TO SIGN UP ON A WAITING LIST TO GET THIS?

 
I love the color, but is it really worth signing up on a waiting list to get it? 
Chanel is definitely on nails all over the world this summer. I can't remember that it was such a hysteria last summer? Was it? I guess it will end up on my nails as well during the next few week, that is if I'll be able to find one before it's sold out.. again!

Lots of other brands have their version of the mint green one from Chanel,
 and I bought the one from IsaDora and payed 49,50 NOK at H&M, I will show you how it actually looks in a later post :) 

3 comments:

  1. tips. to lag med denne er i mine øyne, noe i nærheten like bra! ok, ikke chanel, men OPI gjør det bra på neglelakk.

    http://www.lookfantastic.com/nailcare/opi-nailcare/nail-lacquers/opi-neutral-tones/opi-you-dont-know-jacques.html

    Har den, pluss den med taupe, men det er jaques som stikker seg ut som favoritten. taupe blir for mye rosatone.

    hugggies Tonje

    ReplyDelete
  2. Takker for tipset Tonje! :)
    Synes virkelig dette negellakkhysteriet er en smule fasinerende, fargene er jo kule men at ALLE skal ha dem gjør jo på en måte ingen unike. Men skal ikke si noe, går rundt med mintfargede negler selv og følger mengden!

    ReplyDelete
  3. haha. I know. nå lener jeg meg på knallblå. det er lett å bli fascinert. neste er nok oransje. kjenner jeg meg selv rett.....

    xx T

    ReplyDelete