Friday, 15 January 2010

Sort of a bad hairday?



Håret mitt vises som oftest i glatt tilstand, men det er ikke den egentlige situasjonen. Jeg har som dere ser på bildet masse naturlig fall i håret. I utgangspunktet syns jeg at krøller/bølger er kjempefint, men problemet mitt er at det alltid ser så "rotete" ut. Jeg vet ikke hvordan jeg skal ordne krøllene, det ser alltid ut som om jeg har vært å badet saltvann. Det kan forsåvidt være greit om man ønsker en litt mer casual look, men skulle ønske at jeg kunne få det til å se litt mer ordentlig ut. Håret på bildet har lufttørket, så det eneste jeg har gjort med det er å ha en creme i det og litt spray.

Har noen et bra tips til hvordan jeg kan style krøllene/bølgene mine på en bedre måte??
Råd mottas med takk! :)

2 comments:

  1. Du har verdens fineste hår! :)

    ReplyDelete
  2. Ntåååååå :-* Snill du er!

    ReplyDelete