Wednesday, 13 January 2010

Januarkjøp

      

Etter laaaang tid med en mer eller mindre totalsort garderobe følte jeg for å tilføre noen lyse plagg. Denne "lysfargen" fungerer veldig fint sammen med flere ulike farger og gjør den da også lett å kombinere med andre plagg jeg har fra før. Jeg personlig kler ikke så godt helt hvit, men duse naturfarger derimot fungerer mye bedre!

Øredobbene er kjøpt på Gina Tricot (kr 159,-); vanligvis liker jeg bedre ørepynt som ikke er så lang men siden fargen på disse ikke er så fremtredende i forhold til hårfargen min så velger jeg å ta sjansen. Det skal være sagt at jeg alikevell ofte faller for fristelsen å kjøpe lange, men det er heller varierende om det blir brukt eller ikke ;) Blusen er fra Selected Femme (kr.999,- men kjøpt på salg) og er i 100% silke. Et helt fantastisk materiale som gir en skikkelig luksusfølelse!  Vesten er også fra Selected Femme (kr 799,- men kjøpt på salg). Har sett lenge på denne og var veldig fornøyd med at prisen var litt snillere nå.
Shortsen (kr 399,- men kjøpt på salg) er fra samme merke og har faktisk vært i garderoben min tidligere, men den ble dessverre ødelagt. Jeg likte denne kjempegodt og da jeg så at den enda var å oppdrive så kjøpte jeg like gjerne en ny. I utgangspunktet ville jeg nok ikke ha kjøpt et plagg jeg har hatt på nytt igjen, men denne er veldig klassisk og fungerer både i en pyntet setting og som et mer hverdagslig plagg.  

No comments:

Post a Comment