Saturday, 16 January 2010

Fantastisk Fredagsvær

    

Fredag ble en helt og holdent studiefri dag, noe som ikke var helt etter planen. Det gjør at jeg må bruke litt av lørdag formiddag til studier, men det gjør ingenting :)
Været i dag har vært helt fortryllende, selv om vi gikk ut idet solen var på vei ned. Jeg liker å ta bilder, men er helt klart en nybegynner. Min samboer Espen har litt mer peiling på kamera enn meg, så med litt assistanse så ble det alikevell noen bilder som ble fine. Det var vanvittg kaldt ute, så på vei mot byen var vi innom Ramp på Svartlamoen og kjøpte oss kakao. Den var helt fantastisk god!! Skal helt klart tilbake dit en kald dag å kjøpe noe å varme meg på :)

God helg! :)


2 comments:

  1. Heia, Marlen!

    Fantastiske bilda du har tatt!! =)
    Du har jo talenta innen fotografering.. :)

    Btw. e d koselig å følg dæ på bloggen din ;)

    Klem Kari

    ReplyDelete
  2. TUSEN takk, Kari! Så hyggelig av deg :)

    Jeg er ikke så flink med kamera mitt foreløpig, men det kommer seg!

    ReplyDelete