Thursday, 10 December 2009

HairDay





Klokken 09.00 i morges var jeg i gang med eksamen nr 6 dette semesteret, og nå i helgen har jeg nok en eksamen. Dette er heldigvis den siste i rekken, så mandag er det med andre ord juleferie og det er noe jeg gleder meg STORT til! Det første som står på plakaten er julelunch med gjengen som går Internasjonal Markedsføring, og utpå kvelden braker den obligatoriske eksamensfesten løs.
Føler virkelig at jeg har fortjent meg juleferie i år, så den har jeg tenkt å nyte til det ytterste!


I dag har jeg vært hos frisøren, herlig å få litt orden på seg selv igjen etter en lang periode nede i bøkene. Tusen takk til Claudio på CCC! :)
Å ha platinablondt hår byr helt klart på sine utfordringer, og det kreves mye stell for at det skal holde seg fint. Av stylingprodukter bruker jeg spray, shine serum fra Senscience og en lotion fra Redken som har UV-beskyttelse og litt shimmer. Jeg bruker Shampoo og Balsam fra Redken i serien Real Control, og har i tillegg også kur fra denne serien. Innimellom bruker jeg også kur fra Redken Extreme for å gi håret litt ekstra gjenoppbygging. I tillegg til å kure håret bruker jeg også So Silver fra Matrix, dette er en shampoo med lilla pigmenter for å holde den kalde fargetonen i håret. 


Produktene mine bestiller jeg gjennom www.lookfantastic.com 

    






2 comments:

  1. så fin du ble:)
    fin du snuppa mi:)
    go hælg!!
    klem

    ReplyDelete
  2. Tusen takk fina! :) Og masse god helg til deg også!!

    ReplyDelete