Friday, 4 December 2009

Eksamenstid

Skulle vell egentlig ha vært i seng for flere timer siden hvis jeg hadde hørt på fornuften,
men jeg bare nyter å gjøre absolutt ingenting. Det er i disse tider en liten dose hverdagsluksus :) 
I morgen tidlig har jeg eksamen nummer 5 i rekken av 7, det er intenst men på samme tid litt herlig også. Godt å se at man i allefall har lært litt dette semesteret!

Gleder meg vanvittig mye til neste høst med ny skole og nytt land, skal bli så godt med litt forandring!
Ikke minst ser jeg frem til skolesystemet i England, det skal bli så deilig å endelig ha litt faste linjer å holde seg til. Dette semesteret har egentlig bare suset forbi, uten at jeg helt rakk å få med meg at tiden gikk så fort... Merkelige greier det der, men det er vell sånn bare sånn det er :)

Da skal jeg finne sengen!
Sov godt og drøm gode drømmer alle sammen der ute...

2 comments:

  1. flink du snupps:)
    fin bloggg du har fått dæ!!
    klem alexxis

    ReplyDelete