Sunday, 6 December 2009

2. Søndag i Advent

  

Her kommer en aldri så liten stemningsrapport fra heimen!

Adventsstaken kjøpte jeg på Jernia i 2008 for en "slikk og ingenting",  det fine med den er at man kan gjøre den forskjellig fra år til år ved å legge andre ting på fatet i midten. I år har jeg blanke og matte lilla hjerter, og kongler som jeg tro det eller ei har vært ute og plukket selv:)

Den fine hjemmelagede julekalenderen fikk jeg av min kjære samboer, Espen. Han har virkelig tatt på kreativ-buksene i år,  og hva er vell bedre enn å få noe som noen har lagt ned masse tid og kjærlighet i?
Jeg ble som hvilket som helst annet barn før jul hoppende glad, og jeg gleder meg til å stå opp hver morgen for å åpne en ny liten gave fra kalenderen min :)

3 comments:

  1. Søte Espen :) Og fine adventsstaken! E fleire enn han som har kreativ-buksan på :-*

    ReplyDelete